Ensam herre söker..

Var ett tag sen jag skrev sen sist, vad har hänt? Jo jag har börjat nya jobbet, försommaren är här hos oss, känns nästan som om det bara handlar om dagar innan den är här igen. Jobbet verkar riktigt schysst, skönt och vara med från start så man hänger med ordentligt vad som händer inom företaget osv.

Rubrik "Ensam herre söker.." jo det stämmer, jag söker en ny lägenhet, ska faktiskt kika på en 4:a nu i samma hus. 5720 i hyra. inte alls farligt för här där jag bor, är den fräsch så finns möjligheterna att det kanske kan bli den, vem vet? hur som helst så är det en lya man kan bo i många år isåfall och man får leva lite snålare men bo finare och större. Prata med en vän och han betalar lika mycket för sin 2:a och han bor här inne i stan. mycket pengar för en 2:a. men får kika hur den ser ut först och sen får vi se.. ;)


Thats it for me.. Sen blir det njuta av solen på stan ;)


News to my heart may come this week, who knows..
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback