God morning sunshine

God morgon.
Kom precis hem efter en springrunda runt stångån så här innan jobbet. Gick förbi Hemköp på vägen efter jag sprungit för att köpa nybakat bröd till frukost men det var stängt och öppnade inte förns kl 8. Så Får ta en dusch sen bege mig dit igen för jag har ingen frukost hemma så valet är inte så stort men jävlar vad gott det kommer bli med nybakade frallor.

Börjar jobba kl. 9 idag, ska skylta om hela butiken idag jag och Johan. Sen jobbar jag tills stängning. Skön, kul nej.

Igår gjorde jag inte så mycket fram tills typ halv 8 då jag möte Sara, tog en fika på Steve's och sen gick på bio, såg Supersugen. Helt okej inte hysteriskt rolig men lite smårolig här och där och lite bättre i slutet.
Kanske ingen biofilm men en film man kan hyra sen när den släpps.

Nae nu ska jag in i dushen innan jag går och köper nybakad frukost.


En nyttigare person?
Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback