For the morning sun and all it's glory

Känner mig på sånt soft humör, varit en skön dag idag.
Vakna och tog det lugnt, såg på Gudfadern3 och gjorde käk. Gick och möte Nisse och fikade med han och några till. Hem träffa Sara en stund och byte om innan jag gick till jobbet för att jobba 2 timmar till stängning. Fick in en bra affär det första jag gjorde sen var det nästa tomt den sista timmen, folk har nog inte förståt att vi har börjat ha öppet till 19 nu.
Sen efter jobbet åkte jag till min syster i malmslätt där jag har tagit en öl och en grogg och blivit introducerad för shoten brandman och så såg vi på tv och jag fik spö av syrran i otthelo. Men det var min första gång så. :P

Och nu ska jag snart sova. Ska jobba imorgon på ikano 11-16.

Har fått mer tider nu så det är väldigt skönt, nu kommer ni hitta mig på Phone House i stan mån, tis, ons och varannan lördag och varannan lördag och söndag på ikano. Skönt! Kommer bli lite tungt kanske att jobba alla lördagar men men det är pengar och OB på det. Det gillar jag!

Och lite fest imorgon också, kan nog bli väldigt trevligt känner jag. :)


ae, nu ska jag lägga mig och sova i min underbart sköna säng.

God Natt mina medmänniskor..



I'm that star up in the sky
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback