Don't stop living

Sjukt rolig utekväll igår, tror jag..
Jag och Nisse satt och kollade matchen igår på 55:an och hällde i oss öl, efter matchen kom Pixi och joinade oss.
Det var trwevligt där senare drog jag och Nisse vidare till Platens där det inte var överdrivet mycket folk men helt okej.. Tror jag.. Blev ganska mycket och dricka underkvällen vilket man märkte idag när man vaknade.

Så idag har jag haft en soft dag, legat i soffan och glott på filmer. Gick med Sara till Expert och köpte oss en varsin boxer så nu kan jag äntligen se på kanaler som 3:an, 5:an, 6:an, ztv, osv.. Sen på kvällen gick jag upp och kopplade in Saras boxer medans ho lagade mat som vi sen åt, det var gott.

Sen Gränden och fika med Coffe och snacka med lite folk och gå och glo lite. Hem efter det och sen vidare till Nisse för att lira NHL '08.

Jag och Coffe ska nog börja kolla 3:or inne i stan för att kanske bli sambo. Kan vara nice, blir så lätt uttråkad av att vara själv alltid skönare och ha någon och hänga med så det skulle bli perfekt.

Nej, nu är det läggdags då jag ska upp imorgon relativt tidigt och göra småärende och sen åka till farmor i tranås
och hälsa på och äta lite. Får se vad som händer på kvällen om det blir någon utgång eller om det blir lugnt, ska jobba lördag och ut på lördagkvällen så det lutar mot att ta det lugnt, men det är ju jävligt bra och roligt musik på fredagar på platen's! Hmm, återstår och se vad som faller in i smaken. :P



Live the life you want to live, then in the end you know you did'nt live somebody else's life..
Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback