And sometimes I wonder, what have I done?

Sitter här efter en kväll uppe hos Sara och är så fasligt trött, så här trött och seg har jag inte varit på länge.
Suttit och hjälpt henne sätta ihop möbler, snackat skit och sen kom nisse och så drack vi té.

Konstig dag på jobbet, börja med att jag stressade iväg som faan till jobbet och efter jag jobbat ett tag så fick jag reda på att jag började halv 12 istället för halv 11. Men men dagen gick förbi den också.

Livet är ganska vackert ändå..

Skönt, diskade allt förut så ingen disk man måste ta hand om nu, jätte skönt.
I veckan blir det lugnt tror jag, Men man vet ju aldrig med mig, känner mig så sjukt trött just nu.
Jobba imorgon, torsdag i stan och lördag och söndag på ikano, mindre roligt att åka ut dit, men men cash is cash..

Vet inte vad jag mer ska skriva, vad som händer. Känner mig trött och inte så peppad nu som jag brukar, sånt humör folk i min närhet brukar bli förvånad över att se mig i. Men men vi är alla människor, personer, liv..


Söt tjej det där, ska bli trevligt att lära känna henne bättre..



Looking at you from a window above..
Patrik
 

Kommentarer
Postat av: Henke

Fest på lördag! ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback