A good night with good friends..

Gårdagen var sjukt rolig, roligaste festen jag varit på länge. Var hemma hos Danne i Johannelund för avskedsfest för Natta och Johanna nu när de ska backpacka på onsdag och kommer hem 2 dagar innan julafton. Alla var peppade och på bra humör så stämmningen var top!

Sen när vi kom in till stan så gick vi till Platå, möte mycket folk där bl.a Kjellström, Anna, Sara och fröken N73.
Mycket trevlig och roligt, sen vid typ 2 tiden så gick jag och Natta hem för hon sov hos mig inatt, lyssnade på musik och drack Té till kl 4 imorse sen somna vi. 

Klockren kväll var det.

Paratade om saker i framtiden också så som åka till Lund, käka grillchips och dricka heineken. Interna saker som de som var med vet om. :) Men det blir nog bra.

Och från och med idag har jag fått en ny granne över mig, Sara, välkommen till huset. :P





Stars will show us the way..
Patrik 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallååå!! Du mötte ju mig också ;)
Kul o se dig killen!
Ha de gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback