Som en söndag ska vara

Igår så hade jag en riktigt skön söndag. Började med att få sova ut till 12 hugget ungefär.
Sen åkte jag in till stan och träffade Nisse, Bettan och Carro(?). Vi begav oss till Bosses glassbar där vi köpte Linköpings godaste glass och gick och satte oss i domkyrkoparken. Efter att ha softat där ett tag och solen försvann bakom kyrktornet så gick vi till nisses och mitt 2:a hem, Coffeehouse by George där vi satt och softade i solskenet. Sen så skulle flickorna gå hem så då gick jag och nisse och spelade biljard en stund, sen hem till honom där vi glodde på film osv. Sen blev det Mcdonalds när vi blev hungriga och sen till Hamlet och tog en öl. Sen slutade Bella så då begav vi 3 oss hem till Bella där vi kollade på klipp på datorn och drack kaffe. Sen närmade sig klockan 23 tiden och jag tog bussen hem.

Idag så blev det och jobba på mitt älskade extrajobb i 3 timmar, skivhuset. Underbart, fick jobba med Anna med så det är alltid lika trevligt. :)


Thats all for me now folks..
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback