I want to brek free

Nyvaken som jag är så blir det alltid samma rutin när jag är ledig. Första jag gör när jag tagit på mig är att gå direkt upp och sätta mig vid datorn och lyssna på musik. Musiken som valdes idag fick Queen bidra med.
Inte många som slår Fred Mercury i sång och musik. Ett geni är vad han var.

Dagen i sig blir slapp idag, inga onödiga ansträngningar. Ska till Carro lite senare och dricka kaffe och snacka skit och glo lite på "Sagan om de bannlyst". Sjukt roligt.

Sen får vi se om det blir och träffa Natta ikväll, vi får hoppas och se.


"It's not easy love, but you've got friends you can trust
Friends will be friends
When you're in need of love they give you care and attention
Friends will be friends
When you're through with life and all hope is lost
Hold out your hand 'cos friends will be friends - right till the end"
- Queen

Tillägnat mina vänner, men först och främst dig Natta..


See you folks later..
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback