And if you could see me now

Slöa dagar som denna kan vara skönt ibland. Skulle upp tidigt tänkte jag men vad fel jag hade.
Vakna av att min syster ringde och väckte mig 13.15. (Jag hade ställt klockan på 10.00 men somnat om)
Men hur som helst så åkte jag upp till henne ganska snabbt för hon höll på med mat och undra om jag vill ha "frukost" Så åkte till syster och åt pannkakor och drack kaffe och var kvar där tills 16 tiden cirkus.

Sen så kom jag precis in från en powerwalk med Natta. Alltid lika härligt och röra på sig och snacka om livet med Natta.

Idag har varit en sån dag jag har mått väldigt glad och gått omkring med ett leénde på läpparna och bara varit glad. en bra vecka framöver väntar. Hoppas allt går enligt planerna.

Visst är det härligt när man bara ha en bra dag och går omkring och ler och känner att livet är underbart.
Att det inte är mycket som kan förstöra dagen. Mycket framför en som man ser fram emot.

För mig gäller fika med Elin imorgon, Platen's, kära gamla Platens öppnar åter igen på torsdag efter 2månaders renovering, och förhoppningsvis maskeradfest på lördag då Patrik ska förvandlas till en riddare!
Im gona look good! ;) Haha..

Ser fram emot denna vecka och allt som kommer hända.
Lyssnar på underbart bra musik också, ur högtalarna nu så strömmar "Jason Mraz - You and I both"

"Was it you who spoke the words
That things would happen but not to me
All things are gonna happen naturally
Oh, taking your advice and I'm looking on the bright side
And balancing the whole thing

Oh, but at often times those words get tangled up in lines
And the bright light turns to night
Oh, until the dawn it brings
A little bird who sing about the magic that was you and me"



Kommentarer
Postat av: Anonym

packe, det är liiiite svårt att läsa vad det står med tanke på det teckensntt du har valt :P ha det bra iaf! //josefin

2007-05-30 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback