Nothing in my way for my beutiful life

Underbart trevlig dag igår. Började med att Natta jag och Josse drog och handlade mat till kvällen, mat och jordgubbar. Sen drack vi kaffe och satt hos mig och snackade. De åkte hem och kort därefter kom Elin till mig, vi satt och hade trevligt, gjorde oss iordning, drack vin och åt jordgubbar. Sen när det började närma sig 18 tiden så for vi iväg till Natta och Plockade upp Kim på vägen. Vi 5 satt sen hosa Natta och åt, pratade, drack och hade allmänt trevligt tills folk började droppa in lite hur som helst, vi blev väl cirka 10 pers. Discodans, mer dricka, bra musik och trevligt sällskap gjorde hela gårdagen värt.


Idag så vakna jag och Elin upp och jag var mer eller mindre mer bakfull än Elin. Gjorde frukost och kollade på The Weddingsinger och käka jordgubbar. Gick på en långpromenad och tog en fika hos min bror. Väl hemma igen så gjorde vi pannkakor och satt ute på altanen och njöt av det härliga vädret. Sen åkte hon hem vid halv 6 tiden.


Ikväll ska jag iväg och kolla på en lägenhet, samma som jag skulle ta över fast våningen under, hoppas den är fräschare bara. Sen efter det så blir det iväg till kim där vi ska kriga lite.


I dont know who you are or what you do..
Patrik


Kommentarer
Postat av: Josse

Tack detsamma! Det blev lyckat. Jag hade riktigt kul om man bortser från magen, men fan jag lever ju idag i alla fall! Ha det bra! //Josse

2007-06-24 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback